خواص روغن درخت چای برای پوست
نوشته شده توسط : salamati


خواص روغن درخت چای برای پوست

همانطور که گفتیم، روغن درخت چای برای پوست شما، به‌خصوص برای پوست صورت، بسیار مفید است. استفاده از آن بعد از یک دوره کوتاه، معجزه می‌کند و اثر شگفت‌انگیزش را آشکار می‌کند. از جمله خواص مهم این روغن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تمیزکننده پوست از آلودگی

روغن درخت چای، خواص آنتی باکتریال دارد و استفاده از آن در یک دوره، می‌تواند باعث پاکسازی منافذ پوست شما شود. به علاوه، اگر از زیاد از لوازم آرایشی استفاده می‌کنید، استفاده از این روغن می‌تواند آسیب ناشی از آن‌ها را کاهش دهد و سلامت پوست شما را تضمین نماید.

2. جلوگیری از جوش و آکنه

همانطور که گفتیم، این روغن ضد باکتری است از تجمع آلودگی در بافت پوست، ممانعت به عمل می‌آورد. این روغن دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز هست. استفاده از آن می‌تواند چربی سطح پوست شما را کنترل کند و از بروز جوش و آکنه، تا حد بسیار زیادی جلوگیری نماید.

3. درمان التهابات پوستی

اگر پوست شما به هر دلیلی دچار التهاب شده باشد، استفاده از روغن درخت چای می‌تواند آن را به شدت کاهش دهد. این روغت خواص ضدالتهابی دارد؛ عفونت‌ها و آلودگی‌های پوستی را کنترل می‌کند و برای درمان طاول و چرک نیز بسیار مفید است.

درمان کوچکی شلی و افتادگی سینه و باسن با کرم حجم دهنده سینه با عملکرد فوری از برند میبلین امریکا

کرم حجم دهنده میبلین به طور موثر بافت ادیپوز سینه و باسن را ترمیم می کند، بافت آن را سفت کرده و به آن فرم می دهد و افزایش سایز را

طی یک هفته ایجاد می کند که تا ۴ سال نیز اثر آن ماندگار است. علاوه بر سینه نیز کرم حجم دهنده باسن اثردهی برای افزایش سایز و سفتی موضع نیز دارد.

میبلین ساخت کشور امریکا است و دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو ایران نیز است.

4. از بین بردن جای زخم و اسکار

برای پوست‌های حساس، پوست‌هایی که مدام دچار اگزما، خشکی و حساسیت می‌شوند، این روغن ایدئال است. حساسیت پوست شما را به شدت کاهش می‌دهد و در کنار آن، به خوب شدن زخم و از بین بردن جای زخم، لک‌های پوست، جای جوش و آکنه و ... نیز کمک شایانی می‌کند.

5. مرطوب‌کنندگی قوی

خشکی پوست، علت بروز بسیاری از مشکلات پوستی است. کسانی که پوست خشک دارند، همواره با مشکلات مختلف از جمله التهاب و حساسیت و جوش روبه‌رو هستند. این روغن، دارای خواص مرطوب‌کنندگی است و استفاده از آن بعد از حمام یا انواع آبرسان‌ها، می‌تواند پوست شما را حسابی تازه و شاداب کند.

6. روشن‌کننده پوست

روغن درخت چای، دارای خواص لایه‌برداری نیز هست. این روغن، یک لایه‌بردار بسیار سبک و ملایم به حساب می‌آید و استفاده از آن در طولانی مدت، می‌توان موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست شما شود. بدون شک، با روشن شدن پوست، پوست شفاف نیز می‌شود و زیبایی شما را چندبرابر می‌کند. کسانی که دور چشم تیره‌ای هم دارند، می‌تواند از مزایای این روغن، نهایت استفاده را ببرند.

جوش‌های زیرپوستی یکی از معضلاتی است که خانم ها با انواع پوست نظیر چرب و یا خشک نیز آن را تجربه می‌کنند. اما اگر می‌خواهید این مشکل را برای همیشه خاتمه دهید، از خواص روغن درخت چای بهره ببرید. با استفاده از این روغن، تمامی جوش‌های زیر پوستی سیاه و یا دارای غدد چربی را از بین ببرید.

 

رفع جای جوش: شاید تا به حال یکی از آشنایان‌تان به شما پیشنهاد داده باشد که برای رفع جای جوش، از روغن درخت چای یا ملالوکا آلترنیفولیا استفاده کنید. این روغن را می‌توان با روغن‌های محافظ پوست، مخلوط و جهت رفع جای جوش یا لکه‌های قهوه‌ای ناشی از جوش استفاده کنید. برای اینکه نتایج بهتری در رابطه با از بین بردن جای جوش‌هایی که مدت طولانی بر پوست شما ماندگار شده‌اند، به دست آورید هر روز از ترکیب روغن درخت چای در ترکیب با یک روغن حامل مناسب پوست خود استفاده نمایید.

کرم برنزه کننده فوری با ماندگاری ۴ ماه فلورسان

این کرم برنزه دارای رنگ دهی فوری با استفاده از دستگاه سولاریوم و آفتاب است.

لوسیون برنزه کننده فلورسان ویتامینه و ارگانیک است و مناسب برای پوست های حساس است.

رنگ فوق العاده زیبای این برنزه کننده جلوه درخشان شکلاتی طلایی به پوست می دهد که آن را تا ۴ ماه بدون نیاز به تمدید حفظ می کند.

فلورسان ساخت کشور روسیه است.

 

برطرف کننده منافذ پوست: منافذ باز پوست در صورتی که بزرگ باشد باعث می‌شوند تا چهره شما زیبایی خود را از دست بدهد. به همین دلیل یکی از دغدغه‌های افراد منافذ باز پوست است و روغن درخت چای در کوچک کردن منافذ پوست تخصص ویژه‌ای دارد.

 

پاک‌سازی پوست: روغن درخت چای برای پاک‌سازی پوست می‌تواند بسیار موثر باشد. چراکه خاصیت ضدباکتری دارد. بنابراین بهترین انتخاب برای پاک‌سازی پوست استفاده از روغن درخت چای خالص است.

 

درمان قارچ‌های پوستی: روغن درخت چای در از بین بردن قارچ‌های پوستی می‌تواند موثر باشد. این روغن قارچ‌ها را از بین برده و عوارضی که این قارچ‌ها برای پوست ایجاد می‌کنند را کنترل می‌کند.

ژل لاغری و چربی سوز موضعی هات چیلی

بهترین ژل لاغری برای کاهش سایز موضعی و موثر

درمان سلولیت با کرم ضد سلولیت هات چیلی تنها با ماساژ روزانه و اندک

کاهش سایز و لاغری با ژل لاغری فوری هات چیلی بدون بازگشت و بدون ایجاد عوارض و حساسیت

ساخت کشور تایوان

 

روشن کننده و درخشندگی: از خواص روغن درخت چای برای پوست می توان به قدرت آن در روشن کردن پوست اشاره کرد. این روغن پوست را بازسازی می‌کند و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. بنابراین پوست روشن و درخشان می‌شود.

 

مرطوب کننده :روغن درخت چای قدرت مرطوب‌کنندگی بسیار بالایی دارد و در مرطوب کردن پوست بسیار موثر است. از فواید روغن درخت چای برای پوست می‌توان به خاصیت آب‌رسانی روغن درخت چای اشاره کرد. روغن درخت چای یک آب‌رسان بسیار عالی است. به طوری که تمامی لایه‌های پوست را مرطوب می‌کند و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

 

رفع اگزمای پوست: همان‌طور که گفتیم یکی از فواید روغن درخت چای برای پوست، مرطوب کردن آن است و این توانایی مرطوب‌کنندگی روغن درخت چای می‌تواند آن را به درمان اگزما و خشکی شدید پوست تبدیل کند. اگزما مدتی بعد از ظاهر شدن در سطح پوست، التهاب و تحریک پوست را به همراه دارد. بعد از گذشت مدتی کوتاه این التهاب، مشکلاتی نظیر پوسته پوسته شدن و قرمزی و سوزش را برای فرد ایجاد می‌کند. این مشکل را سریعا با استفاده از روغن درخت چای بهبود بخشید تا با پیشرفت سریع عارضه مواجه نشوید.

رژلب میبلین اصل امریکا ویتامینه و فاقد سرب

رژلب ویتامینه میبلین غنی شده با ویتامین های A.E و عصاره های ارگانیک است.

این رژلب بدون سرب دارای ماندگاری بالا و بدون پس دادن به صورت است.

برای تهیه رژلب میبلین به فروشگاه آنلاین سلامتی و زیبایی مراجعه فرمایید.

 

کاهش خارش و قرمزی پوست: در بعضی موارد از روغن درخت چای برای کاهش خارش و قرمزی پوست استفاده می‌شود. این روغن یک محصول ضدالتهاب است و پوست را آرام می‌کند.

 

رفع تیرگی پوست: روغن درخت چای سبب افزایش میزان رنگدانه‌ها در بافت پوست شده و لکه‌های تیره قهوه‌ای که در اثر اشعه آفتاب یا هر عامل دیگری ایجاد شده‌اند را از بین می‌برد. همچنین این روغن سلول‌های جوان می‌سازد و رنگ پوست را روشن 

می‌کند.

 

مکانیسم اثر روغن درخت چای چیست؟

از جمله خاصیت روغن درخت چای، خاصیت ضدباکتری‌، ضدقارچی، ضد التهابی و ضد اکسیدانی‌اش است. همه این‌ها در بهبود موارد زیر موثر است:

  • التهاب
  • افزایش سرعت بهبود زخم‌ها و خراشیدگی‌ها
  • درمان آکنه، قارچ ناخن و دیگر عفونت‌های قارچی
  • مبارزه با پلاک‌های دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان
  • کنترل شوره سر، تقویت مو
  • بهبود پسوریازیس و غیره

اثرگذاری روغن درخت چای چه شرایطی دارد؟

از ترکیب این روغن با مواد فعالی مانند بنزوئیل پراکسید، رتینول، ترتینوئین، رتین-A، اسید سالیسیک، اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک و ویتامین C جدا خودداری کنید.

نباید بیش از روزی دوبار استفاده شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: